środa, 29 sierpnia 2012

Album na roczek

Dziś chciałam Wam pokazać z jakim albumem przyszło mi się zmierzyć. Zmora była to dla mnie straszna, nie dość, że nietypowe kształty to jeszcze dość gruba tekturka. Niestety mój dziurkacz nie był w stanie tak szeroko paszczęki otworzyć hahaha, :) ale jakoś sobie poradziłam. Pomimo wszelakich trudności jestem zadowolona z efektu.
Uprzedzam, że zdjęć będzie sporo, gdyż do kompletu jest jeszcze karteczka :)



Środek:






Karteczka której forma podpatrzona za pozwoleniem u Moni:





Tutaj cały komplecik razem :)


Ciekawe czy ktoś wytrwał do końca hahaha :)

Na koniec chciałam podziękować za wszystkie miłe słowa jakie dostaję od Was.
Uskrzydlają :)

9 komentarzy:

Chimera pisze...

Świetnie sobie poradziłaś z tym albumem, jest delikatny i bardzo dziewczęcy.
Karteczka wyszła cudnie!

tajemnicza18 pisze...

cudowne! :)

gretta pisze...

Nie mogę wyjść z podziwu nad tymi detalami. Napisy pięknie wycieniowanei spękane, stópki i reszta szczególików rewelacja.Całkość ma piękną kompozycję i kolorystykę.
Twoje prace wyróżniają się dbałością o szczegóły, spójnością i niesamowitym klimatem!!!

Barbara pisze...

W ogóle nie widać,że miałam z nim trudność...jest po prostu piękny!!!

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Ach, Ty wiesz, że ja lubię Twoje prace! zawsze są takie wysmakowane, idealnie skomponowane! albumik pierwsza klasa! Nie wspomnę już o kartce...

Anja pisze...

Album jest rewelacyjny!
Bardzo podoba mi się kolor i dodatki - no miodzio :)

Na kartkę jeszcze popatrzę, bo świetnie wygląda, ale jeszcze chcę ją rozgryźć w szczegółach;)

Kasia pisze...

O rany! Zaledwie kilka dni tu nie byłam , a jakie tu cuda. Jesteś pracusiem i to baaardzo zdolnym i pomysłowym.

Unknown pisze...

Same śliczności. Bodziaczkowy albumik jest przesłodki i cudownie ozdobiony.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczny komplet, podziwiam album, pięknie go ozdobiłaś :) Kartka też wyszła świetnie, cudne są Twoje kwiaty :)