wtorek, 4 czerwca 2013

Mydlane niespodzianki dla Mam ...

W ramach dnia Mamy zmajstrowałam dwa podobne opakowania na ozdobne pachnące mydełka.
Niespodzianki tak się prezentują razem:











MATERIAŁY:
* dwustronne papiery Galerii Papieru --> Usłane różami 01 i 02 i UHK --> Tropical fruits - WINOGRONA i Fruits of the Forest - POZIOMKA
* motylki weneckie z UKH
* kwiaty i digi stemple własnej produkcji
* wycinanki z maszynki rożnej maści
* liquid perl
* obłędnie pachnące mydełka z motylkiem

Dziękuję za Wasze miłe dla oczu komentarze i odwiedziny. Zaglądajcie gdyż za kilkanaście dni wielkie zmiany u mnie :) --> na lepsze oczywiście :)
Pozdrawiam serdelkowo

7 komentarzy:

iluszka pisze...

Fantastyczne upominki, piękne pudełeczka i pomysł z mydełkami bardzo oryginalny :)

Chimera pisze...

Przepiękne są, bardzo eleganckie. I jak zwykle, doskonale skomponowane :)

Anonimowy pisze...

Beatko, jak to zwykle u Ciebie, prace przecudnej urody :-) Pomysł z mydełkami wart powielenia :-) Cieszę się, że u Ciebie idzie "ku lepszemu" - życzę powodzenia i trzymam kciuki by wszystko się udało :-)

klamaja pisze...

Niby podobne , a jakże inne :D przepiękne wręcz :D pomysł miałaś niesamowity- kartka z prezentem :D i te stemple (grafiki) są niesamowite :D

Unknown pisze...

Taki prezent sama chciałabym dostać!!! :) Przepiękne!

Aleksandra pisze...

Jakie śliczne! Bardzo mi się podobają, bardzo dużo ozdób zamieściłaś na tych pudełeczkach, ale ja lubię jak jest wszystkiego dużo :) Wszystko idealnie do siebie pasuje, sama chciałabym takie dostać xD

przesolone-inspiracje.blogspot.com - Dopiero zaczynam, a komentarze mile widziane. Blog o tematyce masy solnej, zapraszam!

Handmade By Doris pisze...

Cudowne karteczki :))Fajnie, że tu trafiłam :)))