sobota, 9 sierpnia 2014

Pierwsze urodziny CraftBaru

Witam,

Spieszę do Was z dobrymi wieściami, a mianowicie CraftBar świętuje swoje pierwsze urodziny, z tej okazji rozdaje nagrody.

Wystarczy na blogu sklepowym wziąć udział w konkursie, szczegóły ---> tutaj <---

Ponadto ja w ramach zabawy przygotowałam kartkę dla osoby, która podlinkuje swoją pracę przygotowaną dla CraftBaru w "żabie", wyrażając tym samym chęć przygarnięcia mojej niespodzianki. "Żabkę" znajdziecie poniżej posta. 

Moja kartka natomiast prezentuje się następująco:

 
materiałoznawstwo:
papiery UHK ten i ten, craftbarowe róże, biały tusz splash, kilka wycinanek z BSa, tusz Disteress, glossy acctens, sznurek lniany, ozdobne pręciki, brokat.

Zapraszam również na blogi pozostałych projektantek: Chimery i Dagmary Kos, gdzie również czekają na Was niesamowite niespodzianki.

Pozdrawiam serdelkowo i życzę udanego weekendu.







7 komentarzy:

Wanda pisze...

przepiękna karteczka:)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

bardzo piękna w fantastycznych kolorach :)

Ela 17 pisze...

Piękna kartka,bardzo mi się podoba

Amlai pisze...

Ale śliczna... I w moich ulubionych fioletach :)

Karteluszki Reni pisze...

Urocza kartka :)

Beacia - 24 pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa. Cieszę się, że karteczka przypadła do gustu. :)

malwinkowo-scrap pisze...

dziękuję za wyróżnienie i już nie mogę się doczekać tej przepięknej karteczki:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku