środa, 1 kwietnia 2015

Kwiatowe nowości w CraftBar i kartki z gniazdkiem

Witam,

Na poczatek dziękuję za miłe słowa pod adresem moich kwiatów oraz wszelkie odwiedziny.

Dziś chciałam zaprosić wszystkich do CraftBaru, gdzie znajdziecie moje dwie nowe kolekcje kwiatowe.
Pierwszy mix kolorów to kolekcja "PRIMAVERA", w której znajdziecie delikatny jasny krem, ciemny łosoś i piękną soczystą zieleń.

Chciałam dodać, że autorem zdjęć najnowszych kolekcji  jest AgaP.
Kochana bardzo Ci dziękuję za wspaniały wysyp :)


Druga kolekcja to "Baby Mix", która jest idealna na dziecięce prace. W swoim zestawie ma delikatny pastelowy żółty, pastelowy błękit i jasny pudrowy róż.


Kwiaty są w świeżych kolorach i stanowią świetny dodatek do najnowszych papierów firmy UHK Gallery, a mianowicie do zestawów "Celebration" i "Allo Allo", które również znajdziecie na craftbarowych półkach.

Poniżej przedstawiam moje świąteczne inspiracje natomiast po spis użytych materiałów zapraszam na bloga craftbarowego.

Pokusiłam się po raz pierwszy na wykonanie gniazdeczek. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu.
Ponadto w obu kartkach użyłam tego samego papieru, a od razu widać różnicę.


 


 




Na koniec chciałam dodać, że na craftbarowym blogu znajdziecie CANDY z moimi kwiatami.
Zatem zapraszam serdecznie, tym bardziej, że również na sklepowym Fan Page czeka kolejna szansa na wygranie. 
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdelkowo!

3 komentarze:

el pisze...

Twoje kwiatki są nieziemsko piękne

Gretta pisze...

Beti, to jedne z piękniejszych kartek jakie ostatnio widziałam!!!!!! I nie tylko z powodu cudnych różyczek!

Elunia pisze...

fajne ,ja bym nawet takie jajka wysiedziała, haha
RADOSNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIAT